به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 181 وردآورد از دستگیری چهار نفر حین سرقت از یک فروشگاه زنجیره ای در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ صیدمراد پیروندی در تشریح این خبر بیان داشت: برابر تماس با نیروی انتظامی، سریعا عوامل عملیات این کلانتری در محل اعلامی که یک فروشگاه زنجیره ای معروف بود حاضر شدند و عوامل حراست که با پلیس تماس گرفته بودند ادعا کردند دو خانم و دو آقا را که قصد داشتند با شگردی نوین از این فروشگاه سرقت کنند دستگیر کرده اند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که دو آقا و دو خانم مظنون به سرقت تحت عنوان خریدار به فروشگاه مراجعه کرده و داخل دو چرخ دستی اقلامی را جمع کرده اند درحالیکه قیمت اقلام بیش از هزینه پرداختی است.

وی افزود: در ادامه متهمان تحت تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد آنها به صورت ماهرانه ای برچسب های دو محصولی را که از نظر ماهیت شبیه به هم بودند جابجا می کردند و جنس گران را با برچسب ارزان از فروشگاه خریداری می کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: حراست نیز وقتی متوجه شده بود که مقدار اجناس با پول ها یکی نیست آنها را نگه داشته و با پلیس تماس گرفته بود چراکه آنها 500 هزار تومان پول پول پرداخت کرده بودند اما در چرخ دستی به ارزش چهار میلیون تومان اجناس موجود بود.

در ادامه متهمان به مقام قضائی معرفی شدند و با وجود دریافت رضایت از شاکی و پرداخت هزینه واقعی اجناس، با قرار کفالت آزاد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟