تخریب 3 طبقه خانه غیرمجاز در سنندج

به گزارش رکنا، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و با دستور مراجع قضایی، حکم تخریب یک منزل مسکونی سه طبقه که در کاربری غیر (باغ) در حال احداث بود صادر و این بنا تخریب شد.

فواد کریمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدتی پیش فردی در شهرک دگایران سنندج در زمینی با کاربری غیر (باغ) به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و سازکرده بود که پس از اطلاع از موضوع، نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام و مقام قضایی حکم تخریب این بنای غیر مجاز را صادر کرد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج یادآور شد: با همکاری نیروی انتظامی و همچنین نیروهای اجراییات شهرداری، صبح امروز حکم تخریب این بنای غیرمجاز اجرا و این واحد مسکونی به صورت کامل تخریب شد.

وی با اشاره به عزم جدی شهرداری و مراجع قضایی در مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه فریب افراد دلال و سود جو را نخورند و برای احداث هرگونه بنا در حریم سطح شهر از شهرداری پروانه ساخت اخذ کنند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟