تهدید اینستاگرام به حذف اکانت مداح معروف + سند

به گزارش رکنا، اینستاگرام در پیامی به صفحه حاج میثم مطیعی اعلام کرد به خاطر درج تصویر سیدحسن نصرالله و نیز مداحی شب تاسوعا در بیت رهبری که حاوی اشعار ضد صهیونیستی، ضد سعودی و دفاع از حزب الله بوده است قصد دارد کل اکانت وی را حذف کند.

پیش از این پوستری از تمام ویدیوهایی که توسط اینستاگرام از صفحه حاج میثم مطیعی حذف شده بود، منتشر شد که نشان می‌دهد علی رغم فعالیت ۶ ساله این صفحه، در یکسال اخیر بالاترین فشار برای عدم انتشار و محدودیت اشعار و مداحی های حاج میثم مطیعی از سوی این کمپانی آمریکایی به وجود آمده است.

مسئول فضای مجازی این مداح گفت: اینستاگرام با ذره بین به مطالب این صفحه نگاه می کند که حتی برای خود ما نیز تعجب آور است. مثلا پس از حذف دم پایانی هیئت میثاق با شهدا در محرم ۹۷ با دوستان نشستیم و چند بار فیلم را بررسی کردیم و تصویر خاصی نیافتیم تا اینکه یکی از دوستان اشاره کرد در میان دهها پرچمی که در دستان جمعیت بود یک نفر در انتها پرچم حزب الله لبنان را داشت و اینستاگرام به همین خاطر ویدیو را حذف کرده است!

وی افزود: پیش از این ورود اینستاگرام بصورت شکلی و فرمی بود یعنی به تصویر چهره یا نماد حساسیت داشت اما هم اکنون به خصوص در محرم امسال اینستاگرام به اشعار و محتوا هم ورود کرده است. مثلا در شعری که دکتر مطیعی در شب تاسوعا در حسینیه امام خمینی خواندند آمده است «تبت ایدی آل سعود» یعنی بریده باد دستان آل سعود یا اینکه «اسرائیل زائله حزب الله منتصرون» یعنی اسرائیل نابودشدنی است و حزب الله پیروز است. همین ابیات باعث شد که کل فیلم از صفحه اینستاگرام حاج میثم مطیعی حذف شود و پس از حذف این ویدیوها بود که پیام تهدید حذف کل اکانت اینستاگرام این مداح برای مدیریت صفحه ارسال شد.

اینستاگرام

گفتنی است صفحه حاج میثم مطیعی در اینستاگرام با حدود ۹۰۰ هزار عضو جزو صفحات اصلی در انتشار محتوای مذهبی است و اطلاع رسانی مراسمات این مداح اهل بیت را نیز برعهده دارد که به آدرس www.instagram.com/meysammotiee فعلا قابل دسترسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟