به گزارش رکنا،  شهردار منطقه یک زنجان گفت: روز گذشته، یکی از مأموران اجرائیات شهرداری زنجان در هنگام انجام ماموریت خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شدت مجروح شد.

بهرام حدادی امروز اظهار کرد: روز گذشته در یکی از مناطق شهر زنجان گزارش ساخت و ساز غیرقانونی به شهرداری منطقه یک وصول شد که بلافاصله ماموران اجرائیات به منطقه اعزام شدند.

شهردار منطقه یک زنجان با بیان اینکه مامور شهرداری برای جلوگیری از این ساخت و ساز غیرمجاز به صاحب ملک اخطار می‌دهد، گفت: در اثر همین اخطار، صاحب ملک مانع انجام وظیفه این مامور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: صاحبان ملک با بیل و کلنگ مامور شهرداری زنجان به نام «حسن باقری» را مورد ضرب و شتم قرار داده و متاسفانه ضربات به حدی شدید بوده است که این مامور هم‌اکنون حال خوشی ندارد.

شهردار منطقه یک زنجان گفت: در اثر همین اتفاق یک نفر از ضاربان بازداشت شده و شهرداری نیز به جدیت پیگیر موضوع است.

حدادی با بیان اینکه با فرد متخلف قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد : شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامور اجرائیات خواهد بود و در این راه ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه یکی از معضلات اساسی مربوط به امر ساخت و ساز که مسؤولین جامعه را درگیر کرده است را مسئله‌ای «تخلفات ساختمانی» عنوان و ابراز کرد: شهرداری از جمله ارگان‌های است که بر حسب تکالیف قانونی خود با مسئله تخلفات ساختمانی برخورد می‌کند و قسمت قابل توجهی از وقت پرسنل و اعتبارات این نهاد صرف بررسی، مبارزه و رسیدگی به این معضل می‌شود.

شهردار منطقه یک زنجان اذعان کرد: با وجود مجازات‌هایی که در قانون شهرداری برای چنین تخلفاتی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد هیچگونه ضمانت اجرایی برای جلوگیری از آن وجود ندارد و امیدوارم و بتوانیم با مجازات سنگین و ضمانت اجراهای مؤثرتر از تخلفات ساختمانی جلوگیری و آن را به حداقل ممکن برسانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟