2 موبایل قاپ طعمه ها را شبانه وسط قلب تهران به دام می انداختند

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه توسط 2 موتورسوار جوان در نیمه های شب با استفاده از تاریکی هوا در مرکز تهران ، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی عنوان داشت: گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا اینکه ماموران کلانتری 113 بازار ساعت 00:50 بامداد امروز بیست و ششم شهریور ماه، موفق شدند 2 موتورسوار را در حال پرسه زنی در محدوده چهارراه سیروس مشاهده کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع هر 2 موتورسوار را مدتی تحت مراقبت قرار دادند و برای بررسی دقیق تر برای دستگیری آنان اقدام کردند، ادامه داد: در تعقیب و گریز صورت گرفته هر 2 موتور سوار دستگیر و در بازرسی از آنان تعداد 6 دستگاه موبایل سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به کلانتری منتقل و در بازجوئی های انجام شده به 25 فقره سرقت گوشی همراه در چند روز اخیر با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را در محدوده های چهارراه سر چشمه، خیابان مازندران و خیابان سرقت کرده اند.

وی افزود: همچنین متهمان اذعان داشتند که گوشی های سرقتی را پس از سرقت به فردی در محدوده خیابان مولوی فروخته اند.

سرهنگ جلیلیان گفت: با شناسایی مخفیگاه مالخر با هماهنگی مقام قضائی، مالخر گوشی های سرقتی نیز دستگیر و در بازرسی از آن محل، تعداد 22 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت اضافه کرد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند و هر 3 متهم برای گرفتن دستور قضائی جدید در اختیار دادسرا قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟