مجرم اینترنتی مسلح همراه با سلاح هایش دستگیر شد +عکس

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: گرداننده یک صفحه در فضای مجازی که منتشر کننده تصاویر سلاح‌های جنگی بود همراه با سلاح هایش دستگیر شد.

علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: در پی رصد فضای مجازی، کارآگاهان سایبری با صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های مجازی روبرو شدند که گرداننده آن با انتشار تصاویر خشونت‌آمیز و سلاح‌های جنگی موجب وحشت و تشویش اذهان عمومی شده بود که موضوع جهت پیگیری در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اینکه تلاش پلیس فتا ایجاد فضای امن در محیط مجازی برای کاربران و هم‌وطنان است، کارآگاهان سایبری بررسی این حساب کاربری را بلافاصله آغاز کردند و با انجام اقدامات فنی و پلیسی فرد متخلف را شناسایی کرده و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان٬ اقدام به دستگیری او نمودند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل تشریح کرد: در حین بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه بادی و یک دستگاه فلزیاب (گنج‌یاب) کشف شد و متهم با تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

قهرمان طالعی به مردم توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که هرگونه رفتار غیرقانونی و ناهنجار آن‌ها در این فضا توسط پلیس سایبری٬ رصد و پایش شده و با مجرمینی که آرامش هم‌وطنان عزیز را سلب کنند طبق قانون و به‌شدت برخورد خواهد شد.

او گفت: هموطنان می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟