تجاوز به خانم پرستار کرجی / مرد شرور به بهانه آمپول زدن زن بی نوا را به خانه کشاند + عکس

به گزارش رکنا، بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره پلیس رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به‌ خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد.

این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است.

تجاوز به خانم پرستار در خانه مرد بیمار !

وقتی زنگ در را زدم او خیلی سریع در را باز کرد و من وارد اتاق پذیرایی شدم کسی در خانه نبود چند ثانیه ایستادم تا اینکه مرد جوان وارد اتاق شد و ناگهان به‌طرف من حمله کرد و با تهدید مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. به‌دنبال اظهارات خانم پرستار، مرد شرور قبل از آنکه متواری شود در مخفیگاهش دستگیر شد.

این متهم به‌دنبال اسنادی که در پرونده‌اش موجود بود به اتهامش اعتراف کرد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور دو مستشار به‌صورت غیرعلنی محاکمه شد.

اعدام برای مرد متجاوز

قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده و مدارک پزشکی قانونی و گزارش مرجع انتظامی و اعتراف‌های خود متهم او را به‌خاطر تجاوز به عنف به اشد مجازات -اعدام - محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

معصومه مرادپور

کدخبر: 502927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟