شیوه ها و شگردهای ماهرانه برای انتقال مواد مخدر به خارج از کشور +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 29.85M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص شیوه های مختلف انتقال و قاچاق مواد مخدر گفت: قاچاقچیان مواد مخدر شیوه های جدید و با حوصله‌ای را برای انتقال مواد مخدر طراحی می کنند که ماموران پلیس همیشه یک گام جلوتر از آنها هستند و با اقدامات فنی و پلیسی نقشه قاچاقچیان را برملا می کنند.

وی افزود: یکی از شیوه های انتقال مواد مخدر به خارج از کشور جاساز کردن تریاک در تخمه های ژاپنی است که در این شیوه قاچاقچیان با باز کردن دانه به دانه تخمه های ژاپنی به جای مغز آن تریاک جاساز می کنند که در نگاه کاملا شبیه تخمه ژاپنی است و تنها با کارهای فنی و نگاه تیزبینانه ماموران قابل شناسایی است.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: قاچاقچیان در طراحی های دیگری مواد مخدر را در پوشش بادام زمینی و فندوق بسته بندی می کنند و حتی برای اینکه سگ های مواد یاب آنها را شناسایی نکنند در بسته های پلاستیکی بسته بندی می کنند و از این طریق مواد مخدر با به عنوان سوغات به کشورهای خارجی منتقل می کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در شیوه دیگری، مواد مخدر را در بسته بندی های شکلات جاساز می کنند که اصلا قابل شناسایی نیست.

وی ادامه داد: دیگر شیوه‌های متهمان جاساز کردن مواد مخدر تریاک در بسته بندی‌های چای، جک ترمز آسانسور و پلوپز است که قاچاقچیان امروز با شیوه های مختلف سعی برای جابجایی مواد مخدر در داخل و خارج از کشور استفاده می‌کنند.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: قاچاقچیان مواد مخدر شیوه های زیادی برای انتقال مواد استفاده می کنند اما مطمئن باشید که پلیس همه متهمان را رصد می کند با اقدامات فنی و پلیسی دستگیر می شوند.

بنا بر این گزارش، قاچاقچیان مواد مخدر با انتقال تریاک به خارج از کشور پول خوبی به جیب می زنند که پلیس قبل از این انتقال موفق به دستگیری و کشف مواد مخدر شدند..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 502032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟