بریدن سر یک مرد پلید در جنوب تهران

به گزارش رکنا، هشتم خرداد سال ۹۵ به‌دنبال پیدا شدن سر بریده یک مرد در کانال آبی در جنوب تهران پلیس وارد عمل شد و به جست‌و‌جو پرداخت.

مأموران پلیس در فاصله ۲۰۰ متری ازمحل با یک پراید سفید روبه رو شدند که جنازه بدون سر یک مرد در آن قرار داشت و شواهد نشان می‌داد سربریده شده متعلق به همین مرد است.

با تکمیل تحقیقات‌های پلیسی روشن شد جنازه متعلق به مرد ۲۷ ساله‌ای به‌نام مصطفی است که از مدتی پیش در یک کشتارگاه در رباط کریم مشغول به کار بوده است.

دو ماه از جنایت تکان‌دهنده گذشته بود که یکی از کارگران کشتارگاه به‌نام عزیز ۱۷ ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت برداشت.

وی در بازجویی‌ها انگیزه جنایت را رهایی از سلطه گری‌های مرد آزارگر اعلام کرد.

عزیز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

وی گفت: من و مصطفی در رباط کریم با هم همکار بودیم. او یک روز مرا آزار داد و از من فیلم گرفت. او تهدیدم می‌کرد اگر به خواسته‌اش تن ندهم فیلمم را پخش می‌کند. من از این وضعیت خسته شده بودم و می‌دانستم مصطفی باید کشته شود. به همین خاطر آخرین بار وقتی سوار ماشینش شدم او را کشتم و با کارد سلاخی سرش را بریدم و به کانال آب انداختم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و عزیز را به قصاص محکوم کردند، اما این حکم در دیوان عالی کشور تأیید نشد. قضات دیوان عالی کشور اعلام کردند عزیز به خاطر اعتقاد به مهدورالدم بودن قربانی وی را کشته و از این‌رو لازم است تا این موضوع بار دیگر بررسی و وی بار دیگر از خود دفاع کند.

به این ترتیب عزیز بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و اظهارات قبلی خود را بیان کرد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و این متهم را باتوجه به اعمال ماده 191 به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.‌‌ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟