نعمت‌الله آزادی در مورد دستگیری سارق با 47 فقره سرقت ملقب به مرد عنکبوتی، گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از بررسی فنی صحنه‌های سرقت، موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهم که غیربومی بوده است در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از استان‎های همجوار دستگیر شد و در بازجویی‎ها تاکنون به 47 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کرد.

این مسؤول اظهار کرد: در این عملیات پلیسی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش 35 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف شده و این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

آزادی با اشاره به اینکه متهم به سرقت به صورت تک‌روی در تقلید از حرکات "مرد عنکبوتی" از طبقات غیر هم‎کف ساختمان‎ها و اماکنی سرقت می‎کرد که فاقد تجهیزات حفاظتی بود، گفت: از مردم و همشهریان درخواست می‌‎شود منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با سرعت به پلیس 110 اعلام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟