به گزارش گروه ترجمه رکنا، سوپرمدل بریتانیایی در مصاحبه اخیری که با یک مجله آمریکایی داشت عنوان کرد که در این حرفه مورد آزار جنسی بسیاری از صیادان قرار گرفته است.

نائومی کمپبل در ادامه صحبت هایش ضمن محکوم کردن جفری اسپتین تاجر ثروتمندی که مدتی پیش در زندان خودکشی کرد عنوان کرد که از آزار های جنسی جفری خبر نداشته و این حرکت او را غیرقابل دفاع و مشمئز کننده دانسته است.

عکس مدل بریتانیایی (1)

خودکشی تاجر ثروتمند

این سوپرمدل بریتانیایی پس از آنکه فاش شد که در جشن تولد 31 سالگی خود در سال 2001 با این سرمایه‌گذار که متهم به سوء استفاده از دختران است، دیدار کرده سکوتش را شکست و از خود دفاع کرد.

اپستین، که در 10 اوت سال جاری در اثر خودکشی فوت کرد، یک تاجر ثروتمند بود که با طبقات بالای جامعه ایالات متحده در ارتباط بود.

تجاوز در خانه مجردی

او در هنگام مرگ اتهام سوء استفاده از دختران را رد کرد. طبق این اتهام او در اوایل دهه 2000 در املاک خود در نیویورک و فلوریدا از ده‌ها دختر زیر سن قانونی که سن برخی از آنها 14 سال بود سوءاستفاده کرده بود.

قبل از دستگیری در 6 ژوئیه 2019، اپستین در یک مورد دیگر در سال‌های 2008 و 2009 توسط دادگاه ایالتی به جرم اجبار یک دختر خردسال برای روسپیگری محکوم شد و به مدت 13 ماه زندانی شد.

عکس مدل بریتانیایی (2)

آزارجنسی سوپرمدل

مدل 49 ساله در ادامه صحبت هایش گفت : وقتی شنیدم که او چه کار کرده است، مانند هر فرد دیگری حالم از او به هم خورد، زیرا من هم مانند هر فرد دیگری به اندازه کافی هدف صیادان جنسی قرار گرفته‌ام. همین الان من از قربانیان حمایت می‌کنم. آنها در زندگی خود با زخم‌های روحی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟