توبه اعدامی شیطان صفت در زندان / او زن و دختر تهرانی را بی عفت کرده بود + عکس

به گزارش رکنا، اوایل آذر سال 96 زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس تهران پرده از یک سناریو شیطانی برداشت. این زن درحالی که هراسان بود گفت: روز گذشته برای رفتن به محل کارم در میدان آزادی سوار بر خودرو تیبای نقره‌ای رنگی شدم که در مسیر مرد جوان به بهانه نقص فنی خودرویش را در کنار خیابان نگه داشت و پس از لحظاتی درهای خودرو را قفل کرده و با تهدید چاقو به سمت من هجوم آورد. او ابتدا اقدام به سرقت طلاها و وسایل با ارزشم کرد و سپس با چسب پهن شیشه‌ای دست و پاهایم را بست و مرا مورد تجاوز قرار داد و پس از آن با گرفتن کارت بانکی‌ام اقدام به خالی کردن حسابم کرد. درپی شکایت این زن جوان تیمی‌ از مأموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در گام نخست با کمک زن جوان اقدام به چهره‌نگاری متهم کردند.

دست و پاهایم را بست و داخل ماشین به من تجاوز کرد

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران پی بردند دختر جوان و زن دیگری نیز طعمه این مرد مسافرکش‌نما شده‌اند. یکی دیگر از قربانیان این متهم گفت: راننده ابتدا دست و پاهایم را با چسب پهن بست و برای اینکه پول بیشتری به جیب بزند با شوهرم تماس گرفت و خواست تا پول زیادی در اختیار او قرار دهد که همسرم از او خواست به محل قرار برود تا پول‌ها را تحویل بگیرد اما مرد جوان بدون توجه به حرف‌های شوهرم مرا مورد تجاوز قرار داد و سپس مرا در کنار خیابان رها کرد.

کارآگاهان با توجه به حساس‌بودن این پرونده با اقدامات فنی و عملیات پلیسی موفق شدند مخفیگاه این مرد جوان را در منطقه ملارد کرج شناسایی کنند واین متهم دستگیر شد.

توبه متجاوز در زندان

محمد 31‌ساله که 2 فرزند 35 روزه دوقلو داشت مدعی شد به‌خاطر نیاز به پول دست به سرقت می‌زده و به‌خاطر توهم ناشی از مصرف قرص و ماده مخدر شیشه، زنان را قربانی نیت شوم خود کرده است. این متهم که با مجازات اعدام رو به‌ رو بود در زندان توبه کرد و با حفظ قرآن و همچنین رفتار مناسب و ابراز ندامت و پشیمانی از قاضی پرونده‌اش خواست تا توبه او را بپذیرد و در مجازاتش تخفیف قائل شود. قضات نیز پس از بررسی دقیق‌تر محتوای پرونده تصمیم گرفتند درباره مجازاتش تخفیف قائل شوند. سرانجام وی به اتهام آدم ربایی به 10 سال حبس و به‌جرم سه فقره تهدید به چاقو به 15ماه حبس و 74ضربه شلاق ورد مال محکوم شد. این حکم صبح دیروز از سوی قضات دیوانعالی مهر تأیید خورد.‌‌ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

معصومه مرادپور

کدخبر: 498883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟