مرد نامحرم زن جوان و کودکش را در کمد دیواری زندانی کرد ! /  در لرستان فاش شد

به گزارش رکنا، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در این خصوص به خبرنگاران ، گفت : طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است ، بلافاصله وارد عمل شدند .

اوافزود : خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور 110 اعلام می کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می کند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد :اپراتور مجرب 110 به محض دریافت خبر با شیوه های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شده و بلافاصله با اورژانس 115 نیز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند .

او بیان کرد:با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل، بعد از شکستن درب منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمانی وخیمی قرار داشتند از سوی تیم های امدادی به مرکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد :در بررسی های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می شود و پس از کتک کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از محل متواری می شود.

سردار مهدیان نسب حضور به موقع پلیس در انجام مأموریت ها را یک اصل دانست وگفت: با حضور به موقع خود در مأموریت ها می توانیم از بسیاری از وقایع پیشگیری کرد .

او ضمن قدردانی از زحمات پلیس و عوامل امدادی گفت: پلیس در همه حال ودر هر زمان حافظ جان ، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

سردار مهدیان نسب در پایان به شهروندان توصیه کرد :پلیس را امین خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فویت های پلیس 110 تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟