عکس قتل و تجاوز سارا

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آمریکا جوانی 21 ساله را به جرم تجاوز و قتل خواهرزاده اش دستگیر و روانه زندان کرد.

تجاوز به سارا در شب شوم

گزارش های پلیس حاکی از آن است که مرد جوان زمانی که اهالی خانه خواب بودند با ربودن خواهرزاده اش او را به بیرون از خانه برد و پس از تجاوز چند ساعته به دختر بچه 5 ساله او را با چاقو و چوب به قتل رساند.

شواهد و اظهارات خانواده قربانی نشان می دهد که متهم پس از قتل خواهرزاده اش در حال که پشت لباسش چوب و چاقوی خونی پنهان کرده بود به خانه بازگشت و در پاسخ به سوالات اهالی خانه مبنی بر مفقودی سارا اظهار بی اطلاعی کرد.

پدر کودک که به برادر همسرش مشکوک شده بود با تماس با اداره پلیس ماجرای مفقودی دخترش و مظنون بودن به برادر همسرش را عنوان کرد.

دایی هوسباز دستگیر شد

زمانی که ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند با پرس و جو و بازجویی از همسایه ها و اهالی خانه مرد جوان را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم در اداره پلیس ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که به شدت نگران خواهرزاده اش است اما پس از بازجویی های متعدد لب به اعتراف گشود و به تجاوز و قتل دختر 5 ساله اعتراف کرد اما در جواب به پاسخ سوالات ماموران پلیس مبنی بر محل دفن جسد اظهار بی اطلاعی کرد و تاکنون از محل دفن جسد دختربچه اطلاعاتی بروز نداده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟