ساعت 8 شب چهارشنبه 16 مرداد مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد نزاع مرگباری را در کارخانه سنگ‌بری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

با حضور تیم بررسی صحنه جرم در نخستین گام کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفته و در بازبینی فیلم‌ها مشخص شد نگهبان 55 ساله کارخانه که افغانستانی است در جریان درگیری با همکار 48 ساله‌اش او را مجروح کرده اما پس از انتقال گل‌محمد به بیمارستان، پزشکان مرگ مغزی او را تأیید کردند و موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دادند. با حضور خانواده گل‌محمد در بیمارستان پزشکان از آنها خواستند که با توجه به امکان اهدای عضو مقتول در صورت موافقت این عمل انجام شود. بدین ترتیب تیم پزشکی پس از هماهنگی‌های قضایی برای اهدای اعضای بدن مرد افغانستانی وارد عمل شدند. از سوی دیگر با شناسایی هویت عامل جنایت، مأموران راهی خانه نگهبان فراری شده و مرد افغانستانی کمتر از دوساعت بعد از جنایت بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

برادر گل‌محمد گفت: برادرم مرد آرامی بود، آن‌طور که پلیس به ما گفته او در خواب بوده که همکارش به او حمله کرده و به قتل رسیده است. هنوز علت این جنایت را نمی‌دانم اما مطمئنم که برادرم بی‌گناه کشته شده است. زمانی که به ما گفتند وی مرگ مغزی شده است، ما تنها برای رضای خدا اعضای بدنش را اهدا کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟