بی عفت کردن زن جوان تهرانی در پژو شیشه دودی / این مرد را می شناسید؟ +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ، گفت : در اواخر آذر ماه سال گذشته پرونده های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت تعدادی از بانوان جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 از دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره 16 پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکیان پس از مراجعه به اداره 16پلیس آگاهی، در اظهارهای مشابهی به کارآگاهان گفتند: در ساعات میانی شب ( 19-22) برای رفتن به منزل از محدوده های مترو نواب و یا میدان راه آهن به مقصد نازی آباد سوار یک دستگاه خودروی سواری پژو شدیم که راننده آن فردی جوان حدوداً 30 ساله بود که پس از طی مسافتی راننده از میانه راه به سمت اتوبان قم تغییر مسیر داده و به زور و تهدید با سلاح سرد آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

شاکیان اظهار داشتند: چون شیشه های ماشین دودی بود هرچه فریاد و کمک می خواستیم کسی متوجه نمی شد و پس از آزار و اذیت، ما را در کنار اتوبان رها کرده است. شماره پلاک را سریع برداشتیم، چون هوا تاریک بود متوجه رنگ خودرو اینکه نوک مدادی یا مشکی بوده یا پژو پارس یا 405 بوده، نشدیم.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی و پایش پلاک های اعلامی موفق به شناسایی فردی سابقه دار و یک دستگاه پژو پارس نقره ای رنگ شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی متهم در یکم مرداد ماه در محدوده افسریه در حالی که سوار بر خودرواش بوده، دستگیر و به اداره 16 منتقل شد.

وی با اشاره با اینکه متهم پس از مواجهه حضوری چاره ای جز به اعتراف نداشت و جرم های ارتکابی اش اعتراف کرد، گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟