2 بار اعدام در ملا عام برای قاتل 2 دریابان / در میناب صورت می گیرد

به گزارش رکنا ، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی میناب در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ؛ پس از تکمیل روند دادرسی ، حکم قصاص عامل اصلی این جنایت صادر شد.

علی صالحی اظهار داشت: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ، متهم (ش-م) به عنوان عامل اصلی این جنایت، به دو بار قصاص با طناب دار در ملاء عام و در شهرستان محل وقوع جرم محکوم شده است.

وی افزود: نامبرده همچنین به اتهام تمرد نسبت به مأموران نیز به یک سال حبس تعزیری و به اتهام حمل غیرمجاز فشفشه به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: متهمین ردیف دوم و سوم این پرونده به اسامی اختصاری (الف – ق) و (م –س) به اتهام مشارکت در تمرد نسبت به مأمورین انتظامی به تحمل یکسال حبس تعزیری و به اتهام حمل غیرمجاز فشفشه به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

گفتنی است، خردادماه امسال دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب به نام‌های حسن کریمی و سجاد افراسیابی در جریان درگیری با قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟