به گزارش گروه حوادث رکنا، در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای رضا ۳۰ ساله درخواست مجازات را مطرح کرد.

سپس سپهر ۳۶ ساله به عنوان شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و به اتهام آدم ربایی و سرقت از رضا شکایت کرد. وی گفت: سپهر و مادرش پس از معامله خودرو ماکسیما من و دوستم را سوار ماشین کردند و ربودند. آنها به زور ما را به سمت ورداورد بردند. او مرا کتک زد و سپس کارت عابر بانکم و رمزش را به زور از من گرفت و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را که در حساب داشتم برداشت. من از او شکایت دارم .

سپس رضا در جایگاه ویژه ایستاد. وی گفت : من آگهی فروش ماکسیما در سایت دیوار دیدم و با آگهی دهنده خودرو که سپهر بود تماس گرفتم. ما با هم توافق کردیم و قرار شد خودرو‌سمندی را که داشتم به او بدهم و در عوض ۲۵ میلیون تومان مابقی هم دو فقره چک به او بپردازم. من سمند و چک ها را به او تحویل دادم اما او برای تحویل ماشین به من تعلل می کرد و هر بار بهانه می‌آورد .او ادعا می کرد ماشین خراب شده است.چند بار از او خواستم تا پولم را پس دهد اما قبول نمی‌کرد. تا این که در سایت دیوار آگهی فروش ماکسیما را دیدم و متوجه شدم او کلاهبردار است و قصد دارد ماشین را بفروشد. از این ماجرا عصبانی شده بودم به همین خاطر همراه مادرم با او قرار گذاشتم .سپهر و دوستش با هم به میدان آریاشهر آمدند. ما آنها را سوار ماشین کردیم و به وردآورد در خانه پدر بزرگم بردیم. ما از آنها پذیرایی کردیم .انجا قرار شد معامله را فسخ کنیم به همین خاطر کارت عابربانک او را گرفتم و در مغازه دایی ام از دستگاه پوز پولی را که در عوض معامله ماکسیما به او داده بودیم برداشت کردم. اما او حالا به دادگاه امده و از من شکایت کرده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟