این زن تهرانی را می شناسید؟ / اقدام پلید ثریا در اتاق های خصوصی زن و شوهر ها! + عکس

خانم نظافتچی به نام ثریا  که در سایت های اینترنتی آگهی رایگان تبلیغ و از منازل شهروندان تهرانی سرقت می کرد، بالاخره توسط تیم عملیات کلانتری 125 یوسف آباد شناسایی و دستگیر شد. 

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد با اعلام این خبر بیان داشت: از مدت دو ماه پیش شکایت هایی مشابه مبنی بر سرقت یک نظافتچی از خانه هایی که صاحبان آن مراقبت های لازم را حین نظافت از خانه شان توسط این فرد به عمل نیاورده بودند به این کلانتری اعلام می شد. 
با توجه به شدت گرفتن شکایت ها، تیم عملیات کلانتری وارد عمل شد و بعد از انجام عملیات های فنی و پیچیده تعداد 17 آدرس متفاوت از متهم پرونده به دست آوردند که در بررسی های بیشتر مشخص شد تمامی این آدرس ها تغییر کرده و متهم که در سرقت هایش حرفه ای عمل می کرد، همچنان سرقت هایش را ادامه می دهد. 
در یکی از این سرقت ها که فیلم های آن نیز موجود است مشخص شد سارق بعد از ورود به خانه ای، با توجه به شناختی که به خانه های شهروندان داشته است، به سراغ اتاق خواب رفته و با گشتن آنجا به طلاها و پول های مالباختگان دسترسی پیدا می کرد و حتی اگر در گاوصندوقی هم طلا نگهداری می شد، خیلی سریع سارق به کلید آن گاوصندوق که معمولا در اتاق خواب موجود بود، دسترسی پیدا و سرقت می کرد. 
در ادامه تجسس های پلیسی شرکت هایی که این فرد از آن طریق به درج آگهی در سایت های اینترنتی کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفتند که این افراد نیز مدعی بودند، متهم بعد از انجام چند کار با این شرکت ها دیگر به تماس هایشان پاسخ نداده و بعد از مدتی نیز گوشی اش را خاموش کرده است. 
همچنان تحقیقات پلیسی جریان داشت تا در آخرین سرقت آقایی جوان که صاحب شرکت نظافتی بود به کلانتری مراجعه و عنوان داشت روز جاری این متهم را به یک سالن برای نظافت برده بود که او از خود صاحب شرکت گوشی اش را سرقت و از محل متواری می شود. 
در آخرین مرحله از تحقیقات، بالاخره آدرس واقعی متهم با پایش های خاص به دست آمد که ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شدند و متهم را که به همراه همسر و فرزندش در آن خانه زندگی می کرد دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند. 
متهم که با توجه به مدارک موجود در پرونده چاره ای جز اعتراف نداشت عنوان داشت: بیش از سه ماه بود که از زندان آزاد شده بودم و با توجه به اینکه در زندان برای آزاد شدن مجبور به قرض گرفتن از مردم شده بودم و باید همه آن پول ها را پس می دادم، تصمیم گرفتم حدودا سی میلیون تومان سرقت و به فردی که آن پول را به من قرض داده بود پس بدهم. 
در انتها سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر به مردم هشدار داد جز از شرکت های معتبر درخواست نیروهای نظافتی نکنند و در صورت امکان در تمام مراحل انجام نظافت یکی از اعضای خانه برای نظارت بر کار نظافتچی حضور داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟