مهدور الدم بودن میترا استاد جای ابهام دارد ! / همه به پاکی این زن شهادت داده اند ! + جزییات

نماینده دادستان با اشاره به اظهارات گواهان و مطلعین پرونده خاطر نشان کرد: در آن زمان آقای فرهاد آقازاده فرزند احمد که راننده متهم بوده بعد از جنایت به ساختمان مورد نظر رفته تا دو کیف را از متهم تحویل بگیرد و با خود ببرد. فرد مذکور اظهار داشته است که در آن زمان متوجه شد که پای چپ متهم خون آلود می باشد؛ که زمانی که جویای موضوع شده است متهم اذعان نموده که به لحاظ درگیری با همسرش پایش خون آلود شده است. وی با اشاره به مشخصات آلت قتاله عنوان کرد: این آلت از نوع برتا کالیبر 9 میلی متری با 13 فشنگ که پنج فشنگ از سلاح شلیک شده که در بدو امر با مجوز بوده اما متهم آن را تمدید نکرده است و بنا بر اظهارات خود متهم حتی در بدو ورود به حرم نیز همراه وی بوده است و در هنگام بازگشت به تهران به پلیس تحویل داده شده است.

نماینده دادستان با اشاره به نتیجه کارشناسی سلاح تصریح کرد: سلاح از نوع جنگی بوده و سالم بوده و فاقد هر گونه نقص در تیراندازی است و فاصله شلیک بیش از یک متر و کمتر از پنج متر بوده است. نماینده دادستان با اشاره به نتیجه بررسی دوربین های مداربسته در محل جنایت اذعان کرد: در تاریخ 7/3/1398 راننده متهم به هویت فرهاد آقازاده در ساعت 10 و 8 دقیقه به ساختمان وارد و دو کیف از متهم تحویل می گیرد و خارج می شود. در ساعت 11:43 نیز متهم در حالی که یک کیف دستی کوچک به همراه داشت از ساختمان خارج شد.

وجود هر گونه سم و دارو در آزمایش از مقتوله منفی بوده است.

دروغ گفتن و ارتباط با برخی از افراد را انگیزه خود از قتل اعلام کرده است.

اما متهم در اظهارات بعدی خود عنوان نموده که چون قصد خودکشی داشته مطالب مذکور را نوشته است و متهم در جای جای پرونده در بیان انگیزه خود از قتل، اختلافات خانوادگی و زناشویی را بیان می کند و مهدور الدم بودن مقتول را رد می کند و اعلام می دارد که از بالش جهت مخفی نمودن سلاح استفاده کرده و قصد قتل نداشته است که این موضوع با دست نوشته ها تناقص دارد. از طرفی وکیل متهم نیز در لایحه ای نوشته است که مقتول مهدور الدم بوده و برای این موضوع به اظهارات متهم اتکا کرده است و متهم برای فرار از اتهام این ادله را استمساک خود قرار داده است. اگرچه بررسی ادعای مهدور الدم بودن در صلاحیت دادگاه محترم است اما جهت بررسی و جمع آوری ادله مورد ادعای متهم افراد زیادی شناسایی و بازجویی شده اند که تمامی افراد احضار و ضمن مواجهه حضوری با متهم اعلام نمودند که هیچ گونه رابطه نامشروعی با مقتول نداشته اند و بر پاکی وی شهادت دادند.

قاضی شهریاری در ادامه عنوان کرد: متهم مدعی بود که در روزهای اخیر مقتول قصد افشاگری علیه وی داشته است و قصد داشته که با خبرنگار انصاف نیوز مصاحبه کند که در این خصوص خانم معصومه رشیدیان خبرنگار انصاف نیوز احضار شد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟