انتشار اولین عکس ها از لحظه بازداشت مرد خطرناک / او یک پلیس را شهید کرد + جزییات

شهید - حسن - دلاو.ر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

 سردار قنبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان در تشریح اقدامات و عملکرد ۳ ماهه ابتدای سال ۹۸ اظهار کرد: عامل شهادت استوار یکم حسن دلاور را که توسط خودرو قاچاق سوخت به شهادت رسید دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

 قنبری گفت: در حوزه مواد مخدر و مبارزه با قاچاق مواد مخدر ۲۸ باند بزرگ را شناسایی و متلاشی کرده ایم و ۸ نفر قاچاقی در درگیری به هلاکت رسیده اند.

وی گفت: ۶۳۶ مرحله طرح مقابله و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر را داشته ایم و همچنین در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۱۲۸ مورد عملیات داشته ایم.

سردار قنبری بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز ما به دنبال کشف دانه درشت ها و مقابله با باند های بزرگ هستیم که در ارزش کشفیات ۲۵ درصد افزایش ریالی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته ایم و هزار و ۸۰۴ فقره پرونده تشکیل داده ایم.

وی گفت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر کشفیات سوخت داشته ایم و ۱۷۰ باک اضافه کشف شده است همچنین ۳۰ باند قاچاق سوخت را دستگیر و متلاشی کرده ایم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل شهادت استوار یکم حسن دلاور که توسط خودرو قاچاق سوخت به شهادت رسید را نیز امسال دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه به تشریح بمب گذاری تخریبی در زاهدان پرداخت و گفت: در ماجرای بمب صوتی که اخیرا در زاهدان اتفاق افتاد، یک بمب تخریبی قوی دیگر مملو از مواد منفجره تی ان تی در داخل یک دیگ زودپز جاساز شده بود.

این مسؤول افزود: همراه این بمب تخریبی که در یک منطقه مسکونی قرار داده شده بود مقادیر زیادی ترکش های آهنی و ساچمه قرار داده بودند که در صورت انفجار می توانست تلفات انسانی زیادی داشته باشد.

قنبری با تاکید بر اینکه عملا گروهک های تروریستی ضدیت خود با مردم عادی را اعلام کردند، بیان کرد: در گام اول پس از تخلیه منطقه از شهروندان، کنترل از راه دور بمب از کار انداخته و سپس خنثی شد.

سردار قنبری با بیان اینکه حوادث اخیر هیچ گونه تلفات جانی وارد نکرده و گروهک به هدف خود نرسیده است، گفت: در رابطه با حادثه روبه روی پادگان شهید عامری زاهدان دو نفر را دستگیر کردیم که با دستور قضایی در اختیار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟