کشف تفنگ جاسوسی از یک دزد حرفه ای در تهران /  خودکاری که شلیک می کند + فیلم
حجم ویدیو: 16.14M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

سرهنگ علی آقا کارخانه به خبرنگار حوادث رکنا گفت: چندی پیش خبری مبنی بر فعالیت های مجرمانه فردی در محدوده کلانتری 105 سنایی به مأموران پلیس گزارش شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت پرونده بلافاصله تیمی از مأموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و با ردزنی های پلیس موفق شدند ردپای یک سارق حرفه ای را در این پرونده پیدا کنند.

کارخانه افزود:در تحقیقات تکمیلی مأموران مخفیگاه سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را درحالی که در خواب بود محاصره و دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تشریح کرد: پس از بازداشت متهم مأموران در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی چاقو و قمه ،اسلحه قلابی و یک اسلحه عجیب که به شکل خودکار بود و به تفنگ شاه کش معروف است کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه اسلحه های کشف شده از مخفی گاه متهم حکایت از این دارد که وی اقدام به زورگیری از شهروندان کرده است افزود:با برر سی پرونده متهم مشخص شد وی سوابقی چون سرقت موتورسیکلت ،سرقت از منازل و اماکن ،زورگیری و اعمال مجرمانه دیگر را داشته که با حکم قضایی راهی زندان شده است.

کارخانه در تشریح عملکرد تفنگ عجیبی که از مخفی گاه سارق کشف شده است گفت:این اسلحه طوری طراحی شده که با قرار گرفتن گلوله داخل آن در صورت شلیک ازفاصله کم تر از 10 متر جان فرد را می گیرد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اضافه کرد:با توجه به مدارک هویتی سرقتی که از متهم کشف شده است تا به امروز چند نفر از شاکیان شناسایی شده اند و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟