دروغ نجفی در اعترافاتش برملا شد ! + عکس

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «شکرالله بهرامی» در حاشیه تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه قضائیه گفت: خبر منتشره مبنی بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح به «نجفی» مجوز حمل سلاح داده، دروغ و این خبر از سوی وکیل وی مطرح شده بود.

شاید وکیل می‌خواسته بگوید از طرف سازمان‌های نیروهای مسلح که به‌ اشتباه سازمان قضایی نیروهای مسلح را مطرح کرده است که کذب و دروغ بود. ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به این قضیه شکایت خواهیم کرد.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی اهواز که 31 شهریور سال 97 رخ داد گفت: تحقیقات در این پرونده تمام شده و آماده صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست است و بزودی به دادگاه ارسال می‌شود. اتهامات برخی متهمان در این پرونده سهل‌انگاری و برخی نیز تعمداً اقدام نکردن است.وی اضافه کرد: در این پرونده به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند. رسیدگی به پرونده افراد دخیل در ترور، در دست ما نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟