حجم ویدیو: 9.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

زوج سارق18

به گزارش رکنا، در اواسط خرداد ماه سال جاری واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ ، حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده و یک سرنشین خانم مظنون شد که طی استعلام سابقه خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی ، مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده است.

با اعلام دستور ایست به راننده خودرو و افزایش سرعت و اقدام به فرار راننده تعقیب و گریز آغاز شد که حین فرار راننده متخلف به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی حرکت کرد و با حرکت در جهت خلاف خودروهای عبوری و همچنین با پرتاب اموال مسروقه از قبیل ( ضبط و پخش – باند – آچار چرخ – ای سی یو ) سعی داشت مانع از ادامه تعقیب و گریز واحد گشت پلیس شود که باتوجه به مهارت و تجربه عوامل گشت پلیس آگاهی همچنان در تعقیب خودرو نهایتاً با شلیک چند تیر هوایی ، خودروی مسروقه در خیابان 45 متری زرند با خودروهای عبوری تصادف و هردو سرنشین پراید دستگیر شدند.

در تحقیقات بعمل آمده از متهمین به دهها فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو معترف و در بررسی سوابق کیفری هردو مشخص شد دارای چندین فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف هستند. متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زوج سارق6

زوج سارق7

زوج سارق17

کدخبر: 481594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟