برادر میترا استاد از رازهای خواهرش می گوید! / نجفی از چه می ترسید؟ جزییات

مصاحبه با محمدعلی نجفی

مسعود استاد در این گفتگو اشاره‌ای به درخواست خواهرش برای مصاحبه با سایت اصلاح طلب انصاف نیوز داشته و علت قتل را تلاش میترا استاد برای افشاگری دانسته است.
«قتل خواهرم سیاسی نیست و دلایل کاملاً خانوادگی دارد. من مدارکی دارم که نشان می‌دهد آقای نجفی همسر اولش را طلاق داده است؛ اما حالا می‌گویند او را طلاق نداده‌اند. دلیل قتل مصاحبه‌ای بود که قرار بود با خواهرم انجام شود.

خواهرم با نهادهای امنیتی ارتباطی نداشت

این را که گفته شده خواهرم با یک نهاد امنیتی ارتباط داشته، رد می‌کنم. او با هیچ نهادی ارتباط نداشت. آنها اختلافاتی با هم داشتند؛ اما اصلاً صحبت از جدایی نبود و اولین بار است که گفته می‌شود قرار بود میترا از آقای نجفی جدا شود.

روز قبل از قتل تا چهار صبح من با خواهرم در تماس بودم و او از درگیری‌ای که با شوهرش داشت، به من گفت. فردای آن روز قرار بود برای مصاحبه برود که این قتل اتفاق افتاد و علت قتل به مصاحبه برمی‌گردد. قرار بود روز حادثه خواهرم با یک سایت خبری مصاحبه کند و مسائلی را مطرح کند که همین امر باعث شد خواهرم کشته شود.

رضایت نمی‌دهیم

روز جمعه ما در دادسرای جنایی بودیم. آقای نجفی شخصاً با من یک ساعت صحبت کردند تا بتوانند رضایت بگیرند؛ اما ما رضایت نمی‌دهیم. خیلی مسائل هست که می‌دانم؛ اما حالا وقت گفتنش نیست و من بعد از صدور حکم درباره آن صحبت خواهم کرد و واقعیت‌هایی را خواهم گفت.

او در پاسخ به این سوال که چرا پرونده تا این حد سریع رسیدگی شد، گفت: این پرونده از حد ملی خارج شده و جهانی شده و قوه قضائیه هم ویژه به آن رسیدگی کرده است.

حرف پدر و مادر و خواهرزاده‌ام حرف من است و آنچه من تصمیم بگیرم آنها نیر قبول می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟