جزییات انتشار نیافته از اعترافات نجفی به قتل همسر دومش! / محتوای نامه ها فاش شد

به گزارش اختصاصی رکنا؛ بعد از افشای جنایت پلیس در صحنه قتل جسد میترا را در وان حمام و درحالیکه یک گلوله به دستش و یکی به سینه اش اصابت کرده بود یک نامه در خانه به دست آمد که نجفی صراحتا به قتل میترا بخاطر اختلافات شدید خانوادگی اعتراف کرده بود.

با وجود این نامه و اینکه دوربین های مداربسته آسانسور برج آرمیتا نشان می داد نجفی در زمان قتل میترا استاد در صحنه حضور داشت و بعد آنجا را ترک کرده است باز تیم جنایی برای رازگشایی دنبال مدارک بیشتری گشت تا اینکه در خانه دخترش واقع در ولنجک تهران با نامه دیگری مواجه شدکه در آن نجفی با اشاره به اختلاف شدیدشان با میترا استاد بخاطر اقدامش از خیلی ها عذرخواهی کرده و حلالیت خواسته بود.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران دقایقی بعد از تسلیم شدن نجفی در پلیس آگاهی تهران به خبرنگار رکنا گفت: همان لحظات نخست نامه نجفی نشان می داد که او قاتل است اما با توجه به حلالیت خواستن هایش بیم آن می رفت اگر این نامه ها و ماجرای قاتل بودن نجفی رسانه ای شود ایشان دست به خودکشی بزنند سعی کردیم مطلبی با صراحت اعلام نکنیم اما ایشان تحت تعقیب بودند تا اینکه همزمان با اعزام ماموران به ویلای دماوند نجفی با پای خود نزد پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد.

وی ادامه داد: نجفی ادعاهای زیادی داشته اما در مجموع مشکلات خانوادگی را علت این اقدام دانسته است که فردا بازجویی های تخصصی صورت خواهد گرفت تا جزییات جنایت و اختلافات مشخص شود.

دادستان جنایی تهران گفت: دعوای بین نجفی و میترا استاد از شب قبل آغاز شده بود تا اینکه صبح بخاطر شدت یافتن این اختلافات نجفی دست به قتل زده است.

تست الکل نجفی در پزشکی قانونی

قاضی شهریاری در ادامه اعلام کرد: باتوجه به حساسیت های موجود دستورات لازم برای انتقال متهم به پزشکی قانونی صادر شده است. قرار است پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کند. البته این به معنای مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی متهم نیست اما برای اینکه مشخص شود قتل تحت تأثیر این عوامل بوده یا خیر این تست ها اخذ می شود.

سردار لطفی رییس پلیس آگاهی تهران نیز در این خصوص گفت: می دانستیم قاتل دکتر نجفی است او را ردگیری کرده بودیم تا اینکه خودش تسلیم شد و اعتراف کرد.

وی افزود: سلاح گرم استفاده شده در قتل نیز توسط دکتر نجفی تحویل پلیس شد و تحقیقات ادامه دارد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟