جنجال در شهربازی پارک ملت مشهد در نخستین شب قدر+توضیحات عضو شورای شهر

در خبرهای امروز فضای مجازی مشهد عنوان شده بود که شهربازی پارک ملت در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان فعال بوده و به شهروندانی که به این محل مراجعه کرده‌اند ارائه خدمات داشته است.

برای پیگیری صحت و سقم این موضوع با محمد حاجیان شهری؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد تماس گرفتیم تا اصل مسئله را از وی جویا شویم.

محمد حاجیان شهری  اظهار داشت: از طریق فضای مجازی از این مسئله مطلع شدم اما در مجموع این شهربازی به بخش خصوصی واگذار شده و مسئولیت‌ها برعهده بخش خصوصی و براساس قراردادی است که بخش خصوصی با شهرداری بسته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد تصریح کرد: اما قطعا در چنین شب‌هایی که در فرهنگ شیعی ما برجسته و بارز است نباید این شهربازی فعالیت می‌کرده است.

حاجیان شهری گفت: براساس استعلامی که گرفته‌ام در قرارداد شهرداری با بخش خصوصی متولی شهربازی بوستان ملت مشهد، قضیه فعالیت دیده نشده؛ در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز این شهربازی تا دو ساعت بعد از افطار فعالیت داشته و سپس با تذکر شهرداری به فعالیت خود خاتمه داده است.

عباس سیامکی؛ مدیر بوستان ملت مشهد اما در این زمینه می‌گوید: بنده نیز شاهد بودم چراغ‌های «فانفار» روشن بود اما اطلاعی دقیق ندارم که سازو کار فعالیت آن چگونه بوده است.

دهقان مدیر مجموعه شهربازی پارک ملت مشهد نیز با تائید صحبت‌های حاجیان شهری می‌گوید: شهربازی پارک ملت مشهد در شب‌های احیاء و شب 14 خرداد تعطیل است و امشب و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز تعطیل هستیم.

وی تصریح می‌کند: در شب نوزدهم ماه مبارک نیز اشتباهی فنی و سهوی صورت گرفته و بلافاصله حوالی ساعت 21:30 شب شهربازی تعطیل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟