به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی کسب خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران، در خصوص فعالیت یک زوج قاچاقچی در محدوده های غرب تهران و استان تهران، تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات فنی و تخصصی انجام شده از سوی ماموران این یگان مشخص شد که مردی به نام حسن 47 ساله همراه همسر 40 ساله اش، ضمن قاچاق 37 کیلوگرم هروئین به شهر تهران، اقدام به توزیع این مواد در محدوده های غرب، جنوب غرب تهران و استان تهران می کند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی هر 2 زوج قاچاقچی و مخفیگاه آنها شناسایی و پس از هماهنگی از سوی مرجع قضایی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران، در یک عملیات مشترک، موفق به دستگیری این متهمان در مخفیگاهشان شدند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در این عملیات که در شهرک صاحب الزمان(عج) واقع در محدوده جنوب غرب تهران انجام شده هر 2 متهم این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 37 کیلوگرم هروئین که در بسته های مختلف جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با اشاره به این که در حال حاضر هر دو به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمان برای تحقیقات بیشتر پیرامون شناسایی سایر همدستانشان در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟