تهران از معتادان پاکسازی شد!
حجم ویدیو: 27.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:21

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز (پنجشنبه) در خصوص بررسی و عملکرد پلیس پیشگیری در راستای اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی ناجا و فرماندهی تهران بزرگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت انجام شد.

طرح جمع آوری معتادین طرح انضباط اجتماعی میلاد

وی افزود: در سطح پایتخت نقاطی وجود داشت که افراد متخلف اقدام ناهنجاری‌هایی از قبیل مزاحمت، فروش موادمخدر، اوباش گری و غیره داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه این طرح با دستور مقام قضایی در سه مرحله اجرا شد، تصریح کرد: در هر مرحله از این سه طرح حدود ۴۰۰ نفر از ناهنجاران و معتادان متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

طرح جمع آوری معتادین طرح انضباط اجتماعی میلاد

وی افزود: در راستای اجرای طرح سوم پاکسازی و امنیت اجتماعی پایتخت، ۷۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند و ۷۰ سارق نیز دستگیر شدند.

طرح جمع آوری معتادین طرح انضباط اجتماعی میلاد

سردار ظهیری با بیان اینکه این طرح از سوم اردیبهشت سال جاری آغاز شد، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۴۰ نفر از سارقان و اراذل و اوباش دستگیر شدند، لذا این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و از شهروندان در خواست داریم تا با مشاهده این گونه موارد موضوعات را به پلیس گزارش دهند تا در راستای قانون با افراد متخلف برخورد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟