گفتگوی اختصاصی با آدمکش پلید! / جسد در پردیس دفن بود!+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 53.02M | مدت زمان ویدیو: 00:08:12

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه 21 فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم 48 ساله در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه پردیس، بومهن و رودهن فعالیت دارد، ساعت 9 صبح امروز به قصد ملاقات با یکی از دوستان و همکارانش به نام مسعود 35 ساله در رودهن، از خانه خارج شد، تا ساعت 6 عصر نیز پاسخگوی تلفن‌همراهش بود اما پس از آن دیگر جواب نداد تا اینکه تلفن‌همراهش نیز خاموش شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران با توجه به مرموز بودن پرونده وارد عمل شدند و با حضور در محل کار مسعود که یک بنگاه املاک در رودهن است تحقیقات را آغاز کردند.

مسعود در این مرحله ادعا کرد دوستم قرار بود به بنگاه من بیاید و حتی یک پیامک به من داد اما هر چه منتظر ماندم خبری از او نشد.

کارآگان در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که مرد گمشده آخرین بار در بنگاه مسعودحضور داشته و همین کافی بود تا بازرس روز دوم اردیبهشت ماه دستور بازداشت مسعود را صادر کند که این مرد پس از 3 روز در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران لب به سخن باز کردو به قتل مرد گمشده با همدستی شاگرد بنگاهش اعتراف کرد.

مسعود در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: من و مقتول با هم کار می‌کردیم چندی قبل یک مجتمع مسکونی را شریکی خریدیم اما او اسناد و مدارک مجتمع را به نام خودش کرد. وقتی به ماجرا پی بردم اعتراض کردم اما او هر بار به بهانه‌ای از من می‌خواست کمی به او مهلت دهم تا اینکه تصمیم به انتقام گرفتم.

این مرد ادامه داد: با دادن آبمیوه مسموم به مرد جوان، او را بیهوش کردیم و پس از گرفتن چند اثر انگشت برای به نام کردن املاکش با آمپول هوا او را کشته و برای اطمینان با یک لنگ او را خفه کرده و جسدش را در اطراف رودهن در یک گودال خا کردیم.

اعترافات شاگرد مغازه

رامین که یک پسر جوان است ادعا می‌کند که مرد جوانی که او نیز در کار املاک فعالیت دارد با دادن پیشنهادهای وسوسه‌انگیز دستور قتل مرد جوان را داد و من با یک نقشه طراحی شده دست به قتل زدم.

طراح این جنایت ادعا می کرد که عامل این جنایت به دروغ پای او را در قتل باز کرده و هیچ نقشی در این ماجرا نداشته و در قدیم یک اختلاف مالی با مقتول داشته که با پس دادن پول و ملکش این درگیری پایان گرفته است.

قاتل 27 ساله به خبرنگار رکنا گفت: اوایل اسفند ماه بود که طراح این جنایت ادعا کرد که در یک معامله با مقتول ضرر زیادی کرده و باید او را به قتل برساند. او ادعا می کرد که اگر دست به قتل مرد جوان بزنم نزدیک به 3 میلیارد تومان سهم من می شود و یک آپارتمان به نام من می زند و برای اطمینان نیز 100 میلیون پرداخت می کند.

وی افزود: من یک کارگر بودم که از شهرستان آمده بودم و تا به حال 2 میلیون تومان هم ندیده بودم که وسوسه شدم و طراح قتل می‌گفت اگر من این کار را نکنم این پول ها را به یک شرور یا چند افغانی می دهد که دست به قتل بزند وسوسه شدم و پذیرفتم این کار را انجام بدهم.

عامل جنایت در خصوص روز قتل گفت: مرد جوان برای دیدن یک ملک به بنگاه آمد و من طبق نقشه به او داروی بیهوشی دادم و پس از اینکه سوار بر خودرو شدیم بیهوش شد و من شروع به گرفتن اثر انگشت از مقتول کردم، تصمیم داشتم او را به بیمارستان برسانم و مطمئن هستم اگر این کار را انجام می دادم خانواده اش از من تشکر می کردند چون خودش گفته بود که قرص خورده است اما چون طراح این سناریو مرا تهدید کرده بود اگر او را نکشم بخاطر آدم ربایی 15 سال به زندان می روم و افراد شرور را به سراغم می فرستد ترسیدم و 2 آمپول هوا به گردن مقتول زدم و بعد با یک لنگ او را خفه کردم.

وی ادامه داد: پس از قتل از عوارضی پردیس به تهران عبور کردم و بعد از اولین تونل در کنار جاده توقف کرده و جسد را داخل یک گودال انداخته و روی آن خاک ریختم و بعد از آن هیچ پولی به من داده نشد و طراح قتل ادعا کرد تا یک ماه دیگر به من پول می دهد.

قاتل جوان درباره عذاب وجدانش گفت: من هیچ مشکلی با مقتول نداشتم و حتی مدتی سرایدار ساختمانش بودم و به من کمک کرده بود و دو هفته بعد از جنایت به خاطر عذاب وجدان همیشه قرص برنج همراهم بود تا دست به خودکشی بزنم و یک روز از خانواده اش شنیدم که از حساب مقتول پول برداشت شده و دعا دعا می کردم که زنده باشد اما او فوت کرده بود تا اینکه یکی از همکارانم دستگیر شد و مرا لو داد و دوربین‌های عوارضی نیز تصویر مرا ثبت کرده بود که دیگر راهی جز اعتراف نداشتم.

جوان 27 ساله گفت: من خجالت می کشم که از خانواده مقتول بخواهم که مرا ببخشند ولی باور کنید من تحریک شدم و ترسیدم.

بنا بر این گزارش، 3 متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند و تجسس های فنی در این پرونده خونین ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟