خانم منشی وکیل حمید حاجیان همسر موقت او بود! / در صحنه قتل کامرانیه او چه دید؟ + جزییات

به گزارش رکنا، شامگاه چهارشنبه گذشته حمید حاجیان – وکیل پایه یک دادگستری - هنگامی که قصد سوار شدن بر خودرو شخصی‌اش را داشت توسط مردی نقابدار هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید، در این حادثهزن جوان نیز مجروح شد که در بیمارستان بستری است.
تحقیقات پلیسی مشخص کرده است که زن جوان مدت‌ها قبل به‌عنوان منشی در دفتر این وکیل مشغول به کار بوده و بعد از مدتی نیز به عقد موقت حمید درآمده است.
خانواده حمید برای انجام آزمایش «دی ان ای» روز گذشته در پزشکی قانونی حضور پیدا کرده‌اند. بررسی‌ها در رابطه با رازگشایی از قتل وکیل میانسال و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی ادامه دارد.

این خانم منشی که همراه حمید حاجیان در پارکینگ حضور داشت و هدف گلوله قرار گرفته است تنها شاهد قتل آقای وکیل است و دیده هایش را در اختیار پلیس قرار داده است.

پلیس با فرضیه های زیادی روبرو است یکی باند های اقتصادی که بعد از اشاره حسین هدایتی به ماجرای 50 میلیارد تومانی در دادگاه فساد اقتصادی و اسم حمید حاجیان و رابطه اش با یقینی متهم فراری این پرونده کلان بوده که شاید حذف مافیایی باشد و دیگری پرونده های مختلفی که آقای وکیل در آنها نقش داشته است و شاید اختلافاتی شخصی که پلیس درحال پیگیری آن است.

حمید حاجیان از همسر دائمی خود دارای دو فرزند است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟