600 فقره سرقت در پرونده سارقان خودرو+عکس

به گزارش رکنا و به نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد نادربیگی" در جمع خبرنگاران گفت: درپی افزایش سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با تحقیقات بیشتر و تمرکز بر روی مناطقی که سرقت در آن ها رخ داده بود محرز شد که عمده این سرقت ها در اطراف بیمارستان ها و مراکز تجاری انجام شده است .

این مقام انتظامی گفت : با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی 3 نفر از اعضای باند سرقت خودرو وداخل خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند .

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 600 فقره سرقت شامل 150 فقره سرقت خودرو و 450 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی در خصوص شیوه سرقت ها گفت : اعضای این باند با پرسه زدن در اطراف بیمارستان ها و مراکزخرید ، خودروهای پراید را که فاقد تجهیزات ایمنی بود شناسایی کرده و با انتقال خودرو به مکان دیگری اقدام به سرقت تجهیزات داخل خودرو کرده و آن را رها می کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود : متهمان اموال سرقتی را به قیمت کمتر از ارزش واقعی به 2 نفر مالخر فروخته که با پیگیری ماموران، آنها نیز شناسایی و دستگیر شدند .
وی با بیان این که ازمخفیگاه سارقان تعداد زیادی تجهیزات داخل خودرو کشف شد، گفت : شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟