اجرای طرح پلیس در پارک طالقانی و آب و آتش +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 20.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:13

به گزارش گروه حوادث رکنا، طرح امنیت و انضباط اجتماعی از صبح روز گذشته در سطح پایتخت آغاز شد که در نخستین روز تیمی از ماموران سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت برای برقراری بیشتر امنیت و آرامش به پارک طالقانی و آب و آتش حضور پیدا کردند.

سرهنگ علی آقاکارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران گفت: طرح امنیت و انضباط اجتماعی که به دستور فرماندهی تهران بزرگ به اجرا در آمد.

وی افزود: دستگیری سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، دستگیری اراذل و اوباش، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده از جمله اهداف پلیس در طرح امنیت و انضباط اجتماعی است.

سرهنگ آقا کارخانه ادامه داد: مردم هر نوع خلاف و تبهکار، فروش مواد ، بی‌نظمی و معضعل را به پلیس مخابره کنند.

یکی از شهروندان که در پارک ورزش می کرد در حاشیه این طرح به ماموران گفت: وجود پلیس در پارک باعث بیشتر شدن امنیت در این محل شده است و ما به راحتی و بدون هیچ استرسی ورزش می کنیم.

وی گفت: حراست پارک طالقانی باعث شده که برخی از افراد به سختی در این محل سیگار بکشند و زنان و مردان به راحتی ورزش می کنند.

سرهنگ کارخانه در ادامه این طرح به خبرنگار رکنا گفت: طرح امنیت و انضباط اجتماعی پایان ندارد و برای برقراری امنیت و آرامش بیشتر در سطح شهر تهران به اجرا در آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟