اولین عکس از  جسد پسرجوان که با این هلی کوپتر سرش قطع شد/ خلبان سکوت کرد

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، روز پنج شنبه 22 فروردین ماه سال جاری حادثه مرگبار برخورد ملخ هلی‌کوپتر جایروپلن با سر پسر جوانی در مرکز آموزشی و تفریحی پرواز منطقه کمالشهر به ماموران پلیس کرج مخابره شد.

در این حادثه پسر جوان همراه نامزدش به این مرکز آموزشی و تفریحی مراجعه کردند و پس از خرید بلیط پسر جوان ابتدا همراه خلبان سوار بر جایروپلن در آسمان کمالشهر پرواز کردند و پس از 12 دقیقه پرواز نوبت به دختر جوان رسید.

جسد جایروپلن

دختر جوان همراه خلبان سوار بر جایروپلن شد و نامزدش شاهد این پرواز بود که در پایان این پرواز وقتی خلبان قصد فرود داشت به خاطر ارتفاع پایین و نزدیک بودن به پسر جوان در زمان فرود این حادثه مرگبار رقم خورد که با حضور بازپرس ویژه قتل و ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی کرج تحقیقات کلید زده شد و در ابتدا بازپرس دستور بازداشت خلبان راصادر کرد.

خلبان جایروپلن به دستور بازپرس پرونده تا مشخص شدن چگونگی برخورد ملخ به سر پسر جوان در بازداشت ماموران پلیس آگاهی کرج قرار دارد.

سکوت خلبان

خبرنگار رکنا که برای شفاف سازی پرونده به سراغ خلبان جایروپلن که در بازداشت پلیس آگاهی کرج قرار دارد، رفت و درحالیکه قرار بود وی در خصوص حادثه صحبت کند تصمیم به سکوت گرفت.

خلبان این حادثه در همان گفتمان ابتدایی با خبرنگار رکنا، با چهره‌ای آشفته از رویداد این حادثه ابراز ناراحتی کرد و خواست تا روشن شدن تحقیقات و اعلام نظریه کارشناسی سکوت کند و صحبت‌هایش رسانه ای نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟