جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان "سیب و سوران"خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان سیب وسوران با ۲ دستگاه وانت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیب وسوران در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند عصر روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه تکاوران پلیس که ساعتی به طول انجامید ۳ قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو وانت ۹۸۶ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک، ۱۰۴ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش و ۵۴ کیلوگرم سایر مواد مخدر به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه مجموعا در این عملیات یک تن و ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان "سیب و سوران" کشف شد، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟