اعتراف هولناک 9 گرگ‌ شب های غرب تهران + عکس

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با کسب اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت باند مخوف تبهکار که انواع و اقسام جرایم را در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران مرتکب می‌شدند، شناسایی و انهدام باند مذکور در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی گفت: با انجام ۳ ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت و محل‌های تردد اعضاء باند، مشخص شدآنان دارای سوابق متعدد بوده و با افراد خلافکاری از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در ارتباط هستند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: اعضای این باند اقدام به سرقت مسلحانه احشام، اماکن خصوصی، کابل‌های برق، اخاذی تحت عنوان مامور، شرارت و نزاع دسته جمعی، حمل و نگهداری سلاح گرم در شهرستان‌های غرب استان تهران می‌کردند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: در عملیات ضربتی پلیس سرکرده اصلی این باند که مجهز به سلاح سرد بود نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این عملیات ۹ نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های پلیسی متهمان به ۱۶ فقره سرقت از قبیل؛ تخلیه کامل اسباب یک ویلای مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال، زورگیری با سلاح سرد، درگیری و تعرض به ماموران انتظامی، سرقت مسلحانه ۳۰ راس گوسفند، لوازم منزل، کابل‌های برق، سرقت ۴ تن برنج، ۱۰۰ عدد دینام و ۱۲ عدد گیربکس خودرو اعتراف و یک قبضه سلاح کمری از آن‌ها کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟