به گزارش گروه ترجمه رکنا،در سال 2005، پلیس جورجیا با تماس اهالی ساکنین یک خیابان مبنی بر کشف جسد سوخته یک زن وارد ماجرایی پیچیده شدند.

بر اساس گزارش پلیس، زمانی که ماموران و بازپرس پرونده به صحنه قتل اعزام شدند با بررسی صحنه مذکور جسد را برای کالبدشکافی و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل کردند.

به گفته پزشکی قانونی، جسد متعلق به زن 30 ساله ای بوده که پس از تجاوز با ضربات چاقو و خفگی به قتل رسیده و در آخر جسدش در آتش سوخته است و علت این کار عامل یا عاملان قتل، رد اثرانگشت بوده است.

پلیس پس از گزارش پزشکی قانونی اقدامات اولیه خود را برای دسترسی به یک سرنخ آغاز کرد اما متاسفانه از سال 2005 تا 2019 هیچ اثر و ردپایی از قاتل یا قاتلان کشف نشد تا این که در سال 2019 صاحبخانه جدیدی که به خانه مقتول نقل مکان کرده بود با کشف یک دستکش لاتکس در زیرزمین خانه راز این قتل را فاش کرد.

بر اساس گزارش پلیسی، دی ان ای که از دستکش لاتکس کشف شده به دست آمده متعلق به پسری جوان بوده که در زمان وقوع قتل دانش آموز بوده است.

ماموران تحقیق که از طریق دی ان ای قاتل هویتش را کشف کردند با پیگیری توانستند او را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته افسر پرونده، قاتل پسری 28 ساله است که در زمان حادثه 14 ساله بوده و به علت کینه قدیمی از معلم دوران ابتدایی اش داشته دست به قتل گرفته است.

به گفته متهم، وی به دلیل کینه و انتقام از معلمش تصمیم به آزار و اذیت و قتل زن جوان گرفت و یک شب زمانی که مقتول، تارا گرینسد، در خانه اش خواب بود شبانه به او حمله کرد و پس از تجاوز او را به قتل رساند.

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟