به گزارش رکنا، یک منبع آگاه در ساری درباره اختلاس 6 میلیارد و 700 میلیون ریالی در یکی از شعب بانک‌های آمل گفت پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کارمند این بانک شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده است، اظهار کرد: براساس اعلام مسؤولان شعبه این فرد خاطی شناسایی شده است و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

قابل ذکر است ماه گذشته نیز در یکی از شعب بانک‌های استان توسط یک کارمند اختلاس صورت گرفته بود که با برررسی مسؤولان شعبه فرد خاطی تحویل مراجع قضایی شده است.

که در این زمینه روابط عمومی دادگستری استان مازندران در خبری به نقل از رئیس کل دادگستری استان از کشف یک اختلاس دو میلیارد ریالی در یکی از شعبات بانک ملی شهرستان تنکابن خبر داد و گفت:کارمند متخلف بانک به زندان معرفی شده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد با بیان مطلب فوق افزود: در پی وصول گزارش و جمع آوری مستندات در خصوص برداشت غیرمجاز وجوه از حساب تعدادی از مشتریان توسط یکی از کارمندان بانک ملی در تنکابن، دستورات قضایی لازم به پلیس آگاهی صادر و متهم دستگیر شد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران ادامه داد: با ارجاع پرونده به شعبه اول بازپرسی تنکابن، اتهام کارمند متخلف دایر بر اختلاس 2 میلیارد ریالی از وجوه سپرده مشتریان بانک ملی به وی تفهیم و متهم به اختلاس از حساب بانکی مشتریان اقرار کرد.

تقوی‌فرد خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی، قرار تامین از نوع وثیقه توسط مقام قضایی صادر و به دلیل عجز متهم از تودیع وثیقه، فرد مذکور به زندان معرفی شد.

این مقام قضایی تاکید کرد: با حضور نماینده حقوقی بانک ملی، استمهال به مدت 10 روز جهت انجام حسابرسی و اعلام دقیق میزان وجوه اختلاس شده از حساب مشتریان، تقاضا شده و پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: فارس

 

کدخبر: 462535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟