این مردان خطرناک تهرانی ها را تارو مار کرده بودند + جزییات
حجم ویدیو: 14.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد بیشتر در قالب باندهای چند نفره فعالیت داشتند و در مجموع به بیش از 2 هزار سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: 48 باند از این سارقان که در مجموع 128 نفر بودند دستگیر و از آنان 56 دستگاه خودرو، 2 قبضه سلاح گرم و نیز 300 دستگاه انواع گوشی تلفن کشف شد.

رحیمی گفت: اعضای ۱۴ باند از این افراد سرقت خودرو، لوازم خودرو و موتورسیکلت انجام می دادند و چهار باند نیز جعل و کلاهبرداری می کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح پنج قاتل نیز بازداشت شده اند توضیح داد: دو نفر این قاتلان هنگام سرقت با بستن دستان مالکان، مرتکب قتل شده بودند.

کشف موتورسیکلت های پلاک مخدوش

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه ۵۶ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش کشف شده است اظهار داشت: سارقان برای سرقت از این موتورسیکلت ها استفاده می کردند.

طرح های پلیس با قدرت ادامه دارد

رحیمی ادامه داد: طرح های پلیس با قدرت و هوشیارانه دنبال خواهد شد و تا اینجا سه گروه از سارقان مسلح در اقدامات پیش دستانه که قصد سرقت مسلحانه از بانک و صرافی ها را داشته اند قبل از هرگونه عمل دستگیر شده اند.

وی گفت: ۵۱ نفر از این سارقان بازداشت شده دارای سابقه سرقت به عنف مانند کیف و موبایل قاپی هستند.

رحیمی افزود: طرح های پلیس برای شب عید از روز 23 بهمن ماه امسال آغاز شده است و ۲۱۱ مرکز خرید نیز زیرپوشش و نظارت پلیس قرار گرفتند.

وی گفت: تعداد سرقت به عنف و منازل در تهران بزرگ طی سه ماه گذشته کاهش یافته است.

رحیمی گفت: طرح جمع‌آوری معتادان در سراسر تهران ادامه دارد و در مناطق شوش، مولوی و هرندی در قالب سه رینگ(حلقه) در مرحله سوم پاکسازی قرار داریم.

رحیمی با بیان اینکه در این مناطق ۷۸ خانه پلمپ شده است اظهارداشت: ۶۰۰ خرده فروش مواد در این مناطق دستگیر شده اند که بیش از 400 نفر آنان دارای بیماری های واگیردار و در این مناطق بلاتکلیف هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟