به گزارش رکنا، احمد فرزانه دادستان بردسکن درباره این پرونده گفت: درپی نزاع و درگیری بین 4 دانش آموز هنرستان کار و دانش پسرانه شهید هنرور بردسکن بلافاصله نیروهای انتظامی در محل مدرسه حاضر و دانش آموزان که با یکدیگر نزاع می‌کردند را دستگیر کردند.

دادستان بردسکن افزود: دراین رابطه پرونده ای تشکیل و طبق اظهارات انجام شده این درگیری به خاطر گردن بند یکی از دانش آموزان بوده است.

وی عنوان کرد: در این درگیری بر اثر وارد شدن شی سخت بر سر یکی از دانش آموزان وی مصدوم می‌شود که بلافاصله به اورژانس بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر هر 4 دانش آموز این نزاع بازداشت هستند و باید مدیر هنرستان پاسخ گو باشد که چرا این نزاع در یک مرکز آموزشی رخ دهد.

فرزانه گفت: طبق گزارشات واصله دو مورد درگیری دیگر نیز در این هنرستان رخ داده است و متاسفانه مدیریت این هنرستان و یا مدیریت آموزش و پرورش هیچگونه گزارشی را دراین رابطه به دادستانی اعلام نکرده اند و در همین رابطه مدیر هنرستان را به دادسرا احضار خواهیم کرد و باید پاسخگو باشد که چرا این حادثه در این مرکز آموزشی رخ داده است.

دادستان بردسکن گفت: مدیران ادارات موظف هستند چنانچه جرمی در حوزه فعالیت آنها رخ می دهد آن را به دادسرا گزارش دهند که تاکنون هیچگونه گزارشی از حوادث اخیر رخ داده در این مرکز آموزشی به دادسرا اعلام نشده بود که از وقوع چنین حرکتی پیشگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟