تنها عکس از آخرین لحظه زن جوان که بخاطر سلفی کشته شد! + جزییات

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیرا اتفاقی دردناک برای زن و مرد جوان هندی در پارک ملی یوسیمیتی کالیفرنیا، رخ داد که خبر آن به شدت در صفحات مجازی منتشر شد و کاربران زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

اخیرا ماموران پارک ملی یوسیمیتی، اجساد زن و مرد جوان هندی را از عمق 244 متری خارج کردند که تمام گردشگران می توانند بدون هر گونه مشکلی از آنجا عبور کنند و علت آن هم نداشتن حفاظ در این منطقه می باشد. اجساد متعلق به آقای ویشنو ویسواناث 30 ساله و خانم میناکشی مورتی 29 ساله هندی می باشد که هر دوی آنها در ایالات متحده آمریکا زندگی می کردند.

اما به یک باره آنها ناپدید شدند که اخیرا توسط ماموران پارک ملی یوسیمیتی پیدا شدند. با این وجود آنها زمانی که برای گشت و گذار می رفتند، تصاویر متعددی را از خود در صفحات مجازی به اشتراک می گذاشتند.

از طرفی روزی که خانم و آقای هندی، جان خود را در اثر انداختن تصویر سلفی از دست دادند، یک زوج دیگر به نام متیسن و همسرش در حال عکس انداختن بودند که خانم میناکشی را در حاشیه تصویر انها می توان مشاهده کرد که به شدت به لبه کوه نزدیک است.

اینک گفته می شود اجساد این دو تن در خاک کشور آمریکا خاکسپاری خواهند شد و به دلیل جراحت بیش از حد به خاک هند منتقل نخواهند شد.

جالب است بدانید تعداد کشته شده گان در اثر انداختن تصویر سلفی از سال 2011 تا 2017، به میزان 259 نفر است که بیشترین آن متعلق به کشور هندوستان است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟