به گزارش رکنا، در ابتدای جلسه قاضی نجف‌پور توضیحاتی را در خصوص روند رسیدگی به پرونده ارائه کرد و گفت: جلسه امروز دادگاه در ادامه رسیدگی به پرونده قتل شهید سجاد شاه‌سنایی برگزار شده است.

وی افزود: متهم مصطفی صالحی فرزند فتحعلی معروف به مصطفی فتل، متهم است به قتل شهید سجاد شاه‌سنایی و ضرب و جرح ۶ نفر از همکاران وی و نیز بنابر مستندات، متهم کارگردان اغتشاشات کهریزسنگ نجف‌آباد بوده است.

در ادامه نماینده دادستان نجف‌آباد کیفرخواست صادره را قرائت کرد و سپس وکیل اولیای دم، پس از ارائه مستندات تقاضای قصاص برای مصطفی صالحی (متهم ردیف اول) و اشد مجازات برای امرالله صالحی (متهم ردیف دوم) کرد.

در ادامه قاضی نجف‌پور اتهامات متهم را قرائت کرد و متهم اتهامات مطرح شده را رد کرد؛ پس از شنیده شدن صحبت‌های متهم، قاضی ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد و قرار شد تا حکم دادگاه در روز‌های آتی اعلام شود.

امرالله صالحی (متهم ردیف دوم) در جلسه امروز دادگاه حاضر بود، اما فرصت رسیدگی به اتهامات نامبرده فراهم نشد و بررسی ادامه پرونده به جلسه بعدی موکول شد.

گفتنی است: پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی در جریان اغتشاشات دی ماه ۹۶، زمانی که به همراه دیگر مأموران در تلاش برای باز کردن محور اصفهان-نجف‌آباد بود، با گلوله اسلحه‌ی شکاری به شهادت رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟