افزایش هولناک شهدا حمله انتحاری به اتوبوس سپاه +فیلم دردناک اجساد
حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

سردار شریف،سخنگوی سپاه گفت: شهادت تعدادی از پاسداران در حمله انتحاری امشب در سیستان و بلوچستان قطعی است ولی هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس به شهادت رسیده‌اند یا خیر.

باید منتظر اخبار واصله دقیق‌تر بمانیم.

تائید شهادت ۲۷ تن از نیروهای سپاه در حمله انتحاری سیستان و بلوچستان/احتمال افزایش تعداد شهدا

تا لحظه انتشار این خبر برخلاف آمار کذبی که در فضای مجازی درباره تعداد شهدای این حمله تروریستی مطرح شده، تاکنون حدود 27 نفر از نیروهای سپاه در این عملیات تروریستی به شهادت رسیده‌اند و خبر شهادت 40 نفر صحت ندارد.

همچنین گفته می‌شود تعدادی از نیروهای سپاه در این حادثه تروریستی زخمی شده‌اند و ممکن است تعداد شهدا افزایش پیدا کند.

تشریح حادثه

به گزارش گروه حوادث رکنا، یک منبع آگاه گفت: اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان بر اثر عملیات انتحاری منفجر شده است.

وی گفت: دقایقی پیش این اقدام تروریستی انجام شده و گفته می شود 41 نفر به شهادت رسیدند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به یک اتوبوس مدافعان میهن اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان خبر داد

این حمله تروریستی به شهادت و مجروح شدن شماری از حافظان امنیت مرزهای میهن اسلامی منجر شد.

داعشی های ایران مسئولیت حمله تروریستی زاهدان را بر عهده گرفتند

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

این در حالی است که گروهک تروریستی جیش العدل با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت و مدعی شده است که تمامی افراد حاضر در حادثه به شهادت رسیده اند.

اطلاعیه سپاه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟