به گزارش رکنا، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشاهده‌ شده برخی از سودجویان با تبلیغ سایت‌های جعلی قمار و شرط‌ بندی به کلاهبرداری از شهروندان و علاقه‌مندان به فوتبال اقدام می‌کنند.

وی افزود: با توجه به مستندات موجود در خصوص یکی از این سایت ها و افراد فعال و مرتبط در خصوص تبلیغ و عضوگیری، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار این پلیس قرار گرفت، که پس از انجام تحقیقات تخصصی ، کارشناسان موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند.

رییس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد: همچنین با توجه به مستندات پرونده افراد دیگری نیز مورد شناسایی قرار گرفتند که حساب‌های بانکی خود را در اختیار این سایت قرار داده بودند.

وی افزود: با اخذ دستور مقام محترم قضایی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت که ضمن اعتراف به بزه انتسابی با انگیزه کسب درآمد، پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: براساس قانون ، شرط بندی و قمار جرم است و کسانی که در این گونه سایت‌ها فعالیت می کنند بایستی پاسخگوی اعمال خود باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 456694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟