روزهای ناخوش22 سارق در "مرودشت"

به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، از روند رو به رشد اجرای طرح های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان به خصوص در مناطق آلوده و جرم خیز در هفته های اخیر گفت و افزود: روزهای ناخوش برای سارقان و مخلان نظم و امنیت در راه است.

وی ادامه داد: در همین راستا طی 72 ساعت گذشته و پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی، چندین طرح با حضور مقتدرانه پلیس در برخی مناطق جرم خیز و آلوده اجرا شد و ماموران موفق شدند 22 نفر سارق را دستگیر و برای بازجویی های فنی و تخصصی به مقرهای انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ "زراعتیان" خاطر نشان کرد: دستگیر شدگان در بازجویی های اولیه به 36 فقره سرقت از جمله سرقت منزل، درون خودرو، دوچرخه، احشام، موتور سیکلت و ساختمان های نیمه کاره اعتراف و ضمن ابراز ندامت و پشیمانی اظهارکردند خسارت مالباختگان را جبران خواهند کرد.

رئیس پلیس شهرستان "مرودشت" با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: در میان اعترافات سارقان بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت می باشد که دارای استحکامات لازم نبوده اند.

این مقام انتظامی در پایان به مالکان ساختمان های در حال احدا ث و نیمه کاره به طور جد توصیه کرد: حتی المقدور برای اماکن در حال ساخت از نگهبان استفاده کنند و آلات و ادوات ساختمانی را بدون حفاظ رها نکنند و سعی کنند محل مناسبی که دارای قفل و تجهیزات لازم برای جلوگیری از سرقت می باشد را برای نگهداری وسایل ساختمانی پیش بینی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟