به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی این حادثه، تیم ویژه در پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد.

مدتی بعد مأموران با یافتن سرنخ‌هایی از این افراد نسبت به شناسایی آنان اقدام کرده و متوجه شدند که این افراد گروهی از سارقان مسلح هستند که پیش از این چندین بار اقدام به ارتکاب جرایم مختلف کرده‌اند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد: 6 عضو این باند که اقدام به فراری دادن این متهم کرده بودند شناسایی و دستگیر شده‌اند و جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رکنا و به نقل از سرهنگ بابک نمک شناس رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس Police پایتخت ، ساعت 11 روز 9 آبانماه 1397 یکی از زندانیان سابقه دار که برای انجام اقدامات درمانی، همراه با یک مامور بدرقه سازمان زندان ها به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شده بود به محض ورود به محوطه بیمارستان، از سوی چهار فرد مسلح به سلاح کمری محاصره شد که مجرمان با شلیک چهار تیر هوایی و تهدید مامور بدرقه، زندانی Prisoner را فراری داده و هر 5 نفر آنها با یک دستگاه خودور سواری از محل متواری شدند.

زندانی فراری از مجرمین سابقه دار در زمینه شرارت، سرقت Stealing مسلحانه و نزاع و درگیری است که با صدور محکومیت از سوی مقام قضایی در اختیار سازمان زندان ها قرار گرفته بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟