یک مقام آگاه با تایید این خبر گفت:دانش آموز خاطی پس از وارد کردن سه ضربه چاقو به ران معاون هنرستان فنی ولایت حمیدیه ، متواری شده است.

این مقام که خواست نامش در خبر ذکر نشود با بیان اینکه تحقیق درباره جزییات این حادثه تاسف آور شروع شده گفت:تلاش برای دستگیری ضارب توسط ماموران انتظامی شروع شده است.

یکی از بستگان معاون مجروح هنرستان فنی ولایت حمیدیه نیز تلفنی به خبرنگار ایرنا گفت: با کمک ماموران امدادی، مجروح حادثه به بیمارستان گلستان منتقل و هم اکنون پزشکان در اتاق عمل مشغول مداوای وی هستند.

وی درباره دلیل وقوع این حادثه افزود: معلم کلاس از دانش آموز خاطی به دلایلی درخواست می کند کلاس را ترک کند که در این میان معاون هنرستان، در راهروی کلاس ها این دانش آموز را به محوطه بیرونی مدرسه هدایت می کند که ناگهان دانش آموز با چاقویی که همراه داشته به معاون هنرستان حمله و وی را به شدت مجروح می کند.

وی ادامه داد: یکی از شریان های اصلی پای معاون هنرستان فنی حمیدیه بر اثر ضربات چاقوی دانش آموز خاطی قطع شده و حال وی به دلیل خونریزی شدید چندان مساعد نیست.

در اردیبهشت امسال نیز معلم فیزیک روستای دهکده از توابع شهرستان حمیدیه توسط یکی از اولیای دانش آموزان از ناحیه چشم مصدوم شد.

حمیدیه در سال 85 از شهرستان اهواز جدا، و شهرستان مستقل تبدیل شد. شهر حمیدیه مرکز شهرستان حمیدیه در 25 کیلومتری غرب شهر اهواز قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟