رونالدو به ۲ سال حبس محکوم شد

به گزارش رکنا، روز دوشنبه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که به جرم فرار مالیاتی باید در دادگاه حاضر می‌شد به صورت رسمی از دادگاه مادرید اسپانیا درخواست کرد که حضور او در جلسه دادگاه با اسکورت شخصی صورت گیرد. در این درخواست آمده است که رونالدو قصد ندارد در مقابل دیدگان همگان و بدون اتوموبیل شخصی اش به دادگاه برود.

این ستاره پرتغالی همچنین از دادگاه خواسته تا به او اجازه دهند برای ورود به داخل دادگاه، از حیاط و پارکینگ استفاده کند. البته به شرطی که دادگاه تمامی اقدامات لازم برای محافظت از او را انجام دهد.

روزنامه موندو اسپانیا اشاره کرد که موقعیت بازیکن پرتغالی، نباید با رقیب آرژانتینی خود لیونل مسی، رهبر تیم بارسلونا اسپانیا تفاوتی داشته باشد. چرا که دادگاه مسی در بارسلونا جلوی دیدگان هواداران و بدون هیچ اسکورت شخصی صورت گرفت. مسی در این جلسه ترجیح داده بود به همراه پدر و برادرش در دادگاه حاضر شود. او نیز مانند رونالدو به فرار مالیاتی در سال ۲۰۱۶ محکوم شده بود.

رونالدو قبل از شروع دادگاه رسمی اش در اسپانیا در روز سه شنبه به دلیل حکم فرار مالیاتی به ۲ سال زندان محکوم شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟