مرد ترکمنستانی چرا در ایران دستگیر شد؟!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا سراوانی گفت: مامورین مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان اینچه برون عصر روز گذشته حین کنترل خودروهای ترانزیتی که قصد خرج از کشور را داشتند به یک دستگاه خودرو ترانزیت ولوو مشکوک شده و در بازرسی از آن، تعداد 10 هزار 600 نخ سیگار قاچاق با مارک کنت را کشف کردند.

وی با بیان اینکه سیگارها به طرز ماهرانه ای در داخل کابین راننده جاسازی شده بود، گفت: با توجه به اینکه ارزشی ریالی سیگارهای قاچاق مکشوفه بیش از 10 میلیون ریال است، راننده ترکمنستانی این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و سیگارهای قاچاق مکشوفه و خودرو مربوطه نیز توقیف شده است.

وی افزود: از آغاز سالجاری تاکنون بالغ بر 59 هزار و 280 نخ سیگار قاچاق توسط ماموران مرزبانی این هنگ کشف شده است.

فرمانده هنگ مرزی اترک از برگزاری پنجمین دوره پیاده روی استقامتی ماموران این هنگ نیز خبر داد و گفت: پرسنل سه گروهان اینچه برون، داشلی برون و احتیاط این هنگ، صبح امروز مسیر رفت و برگشت گروهان داشلی برون تا پاسگاه شهید حدادی در روستای دوزاولوم به طول 20 کیلومتر را در طول نوار مرزی پیاده روی کردند.

وی هدف از برگزرای راهپیمایی های استقامتی را حفظ آمادگی جسمانی پرسنل هنگ مرزی عنوان کرد و گفت: در راهپیمایی امروز حدود 60 نفر از ابواب جمعی سه گروهان مرزی حضور داشتند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟