به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مزاحمت‌های تهدیدآمیز 4 جوان شرور برای دختر دانش آموز که فشار روحی عصبی شدیدی برای این دختر نوجوان ایجاد کرده بود ماموران کلانتری مصلی مشهد وارد عمل شده و سه تن از عاملان این مزاحمت‌ها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری مصلی مشهد در ادامه تحقیقات گسترده خود، چهارمین عامل این شرارت‌های خیابانی را دستگیر و پرونده در حال حاضر سیر قضائی خود را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به سرقت از یک مغازه در محدوده خیابان آیت‌الله عبادی مشهد گفت: دو پسر نوجوان ۱۵ ساله دانش آموز ساعت ۱۶ روز گذشته که مالک مغازه برای استراحت به منزل خود رفته بود با شکستن شیشه‌های مغازه قصد سرقت داشتند و با هوشیاری مالک و گزارش موضوع به فوریت‌های پلیسی، تیم دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد بلافاصله در محل حاضر و دو نوجوان ۱۵ ساله را به کلانتری هدایت کردند.

سرهنگ آقابیگی افزود: دو پسر نوجوان از محوطه کلانتری نیز قصد فرار داشتند که با ماموران انتظامی روبه‌رو شدند. دو پسر نوجوان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟